/* */
EN GARÁŽ
 

HODNOCENÍ
NAŠICH KLIENTŮ

KATEGORIE ZNAČKA + PŘIDAT HODNOCENÍ
Hyundai
Anonym
Servis, 19.7.2017

Telefonicky jsem si objednal vůz do servisu u pana Sedláčka. Byl mi nabídnut termín, který mi naprosto vyhovoval. I náhradní vůz jsem si domluvil. Pan Sedláček mi vyšel vstříc s mou prosbou o konkrétní model náhradního vozu, při přijmu byl velice milý, společně jsme se domluvili na předběžné ceně servisu i době dokončení. Byl jsem mile překvapen, když mi dorazila sms o dřívějším dokončení servisu mého vozidla. Vozidlo mi předával pan Hanus, který byl perfektně informován o mém vozu. Velmi kladně hodnotím tedy i komunikace mezi techniky.
Své auto svěřuji pouze servisu Auto Palace Butovice, kde jsem nadmíru spokojen.

Servis, Hyundai
Hyundai
Jiří Kotrba
Nové vozy, 14.7.2017

Vše, co bylo dohodnuto, bylo splněno. Auto mi bylo dáno k dispozici a mohl jsem vše sám vyzkoušet.

Nové vozy, Hyundai
Hyundai
ProUniqa s.r.o.
Servis, 13.7.2017

Do Vašeho servisu jezdím pravidelně. Tentokrát jsem potřeboval velice rychle vyměnit čelní sklo na svém voze. Pan Žižka byl velmi ochotný a nabídl mi pro opravdu ten nejbližší možný termín i s náhradním vozem, který potřebuji pro svou práci. Celá výměna proběhla rychle, bez žádných komplikací. Předání vozu s již vyměněným čelním sklem proběhla v řádu jen několika málo minut.
Děkuji za rychle odvedenou práci a skvělé techniky.

Servis, Hyundai
Hyundai
R. Štolbová
Nové vozy, 12.7.2017

Před 14-ti dny jsem si v Auto Palace Butovice pořídila nový vůz Hyundai. Chtěla bych touto cestou vyjádřit velkou spokojenost s panem Markem Szabo za jeho vzorný přístup a velmi milé vystupování a hlavně dobré rady při výběru vozidla. Veškeré mé dotazy před koupí vozidla i po zakoupení byly bez odkladu zodpovězeny. Jsem ráda, že jsem si pro koupi vozidla vybrala Auto Palace Butovice a ujal se mě právě pan Marek Szabo.

Nové vozy, Hyundai

ZOBRAZIT DALŠÍ HODNOCENÍ

 
 
 
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Ok